Slatka kuća je nedavno otvorena slastičarnica u samome centru grada Knina, a vlasnik i direktor poduzeća je mladi kninski poduzetnik Dragan Kemenc.
Osnovna djelatnost Slatke kuće je kao što i samo ime govori proizvodnja torti i ostalih slastica po narudžbi. Poduzeće je osnovano u proljeće 2018. godine kada i započinje sa radom.
Osim osnovnog načina poslovanja koji se bazira na izradi slastica po narudžbi za sve prigode, Dragan također povremeno surađuje sa nekoliko ugostiteljskih objekata na području grada Knina (caffe barovi, bistroi, restorani, pizzerie) koji su u svoju ponudu uvrstili ponudu slastica na dnevnoj bazi. Svaki lokal ima slastice osmišljene po želji i u dogovoru s vlasnicima, na obostrano zadovoljstvo.
Glavni proizvodi Slatke kuće su tematske, dekorirane i personalizirane torte za sve prigode, slatki stolovi, komadni deserti, deserti u čašama te ostali kolači po dogovoru i željama kupaca. U svome radu koristi prirodne i svježe sastojke, bez industrijskih i procesiranih proizvoda, te se trudi maksimalno koristiti proizvode malih, domaćih proizvođača i uzgajivača.
Iako je bazno tržište na kojemu posluje Šibensko-kninska županija, njegove slastice se nađu, pogotovo u Božićno i novogodišnje vrijeme, i po cijeloj Hrvatskoj, te čak i van granica države, u Njemačkoj, Engleskoj, Bih.
Osim svakodnevnih izazova u samoj proizvodnji slastica, velik dio vremena oduzima i količina papirologije koju treba pratiti na dnevnoj bazi. Također posao otežavaju i porezi i ostala davanja, te preskupi energenti.
Način na koji bi država i lokalna samouprava mogle pomoći mali poduzećima kao što je njegovo, prije svega da im budu na usluzi što se tiče dostupnosti informacija prilikom samog otvaranja poduzeća, a također poslije prilikom poslovanja. Posebno ističe Hrvatski zavod za zapošljavanje, te njihov program samozapošljavanja koji mu je bio od velike savjetodavne i financijske pomoći u samim počecima poslovanja.
Poruka koju bi Dragan želio uputiti mladim poduzetnicima i svima koji se namjeravaju baviti poduzetništvom jest da je kvaliteta proizvoda ključna. Uvijek se može do određenog proizvoda doći jednostavnijim i jeftinijim putem, ali kvaliteta je ta koja u konačnici prevagne.