U Narodnim novinama broj 107/2025 objavljen je natječaj za dodjelu potpore u okviru mjere IV.3. „Stavljanje na tržište proizvoda ribarstva i akvakulture”.

Prihvatljivi korisnici su:

  • Gospodarski subjekt u ribarstvu: fizička osoba ili pravna osoba koja je ovlaštenik povlastice za gospodarski ribolov ili nositelj dozvole za akvakulturu ili korisnik odobrenog objekta za preradu proizvoda ribarstva i akvakulture i
  • Zajednički korisnik: organizacija/udruženje subjekata u ribarstvu priznati sukladno posebnim propisima ili javno tijelo utemeljeno zakonom koje predstavlja subjekte u ribarstvu, koji provodi zajedničku operaciju.

Prihvatljive aktivnosti i troškovi:

  • kod aktivnosti nalaženja novih tržišta i poboljšanja uvjeta za stavljanje na tržište – toškovi nabave usluga ispitivanja tržišta i studija, organizacije i sudjelovanja na sajmovima i sličnim događajima, organizacije i provedbe informativno-edukativnih aktivnosti, izrade i distribucije/oglašavanja informativno-promotivnih materijala, izrada internet stranice,
  • kod aktivnosti promicanja kvalitete i dodane vrijednosti – troškovi registracije proizvoda i prilagodba korisnika relevantnim zahtjevima za usklađenost i certificiranje u okviru sustava zaštićenih oznaka izvornosti i zaštićenih oznaka zemljopisnog podrijetla, troškovi predstavljanja i pakiranja proizvoda, uključujući troškove nabave usluga u svrhu predstavljanja i pakiranja proizvoda,
  • kod aktivnosti doprinošenja transparentnosti proizvodnje i tržišta – troškovi ispitivanja tržišta i studija o ovisnosti Europske unije o uvozu,
  • kod aktivnosti doprinošenja sljedivosti i razvoja znaka za okoliš  – troškovi jačanja transparentnosti proizvodnje i tržišta te unaprjeđenje sustava sljedivosti kroz sustave informiranja potrošača koji nadilaze minimalne zahtjeve informiranja odnosno označavanja proizvoda ribarstva i akvakulture, uključujući troškove nabave opreme i/ili usluga u svrhu uvođenja i/ili unaprjeđenja sljedivosti, kao što su troškovi usluge savjetovanja i/ili osmišljavanja sustava informiranja potrošača, troškovi informatičke opreme i računalnih programa,
  • kod aktivnosti provođenja promotivnih, informativnih i komunikacijskih kampanja – troškovi vođenja promotivnih, informativnih i komunikacijskih kampanja na regionalnoj, nacionalnoj ili transnacionalnoj razini radi podizanja javne svijesti o održivom ribarstvu i akvakulturi, pod uvjetom da nisu usmjerene na trgovačke marke, uključujući troškove nabave usluga i/ili opreme u svrhu vođenja promotivnih, informativnih i komunikacijskih kampanja, kao što su troškovi organizacije i sudjelovanja na sajmovima i sličnim događajima, organizacije i provedbe informativno-edukativnih aktivnosti, izrade i distribucije/oglašavanja informativno-promotivnih materijala, izrada internet stranice i slični troškovi.

Rok za prijavu: 28. listopada 2025.

Više o natječaju kao i prijavnoj dokumentaciji možete pronaći na poveznici.