Otvoreni natječaji Europske komisije za sufinanciranje promocije poljoprivrednih proizvoda

Puni naziv: Pozivi za podnošenje prijedloga za sufinanciranje informiranja i promocije poljoprivrednih proizvoda Europske unije u inozemstvu i unutar EU

Status: objavljeno 28.01.2021.

Prijavitelji: 

  • trgovinske ili međutrgovinske organizacije koje su reprezentativne za određeni sektor ili sektore u RH, a posebno sektorske organizacije i skupine i svako udruženje bez obzira na njihov pravni oblik sastavljeno uglavnom od proizvođača ili prerađivača istog proizvoda pod uvjetom da su reprezentativne za naziv koji je zaštićen sustavima kvalitete za poljoprivredne i prehrambene proizvode i koji je obuhvaćen tim programom;
  • trgovinske ili međutrgovinske organizacije koje su na razini EU reprezentativne za određeni sektor ili sektore-priznate proizvođačke organizacije ili udruženja proizvođačkih organizacija;
  • tijela poljoprivredno-prehrambenog sektora čiji su cilj i aktivnost usmjereni ka pružanju informacija o poljoprivrednim proizvodima i njihovoj promociji i kojima je povjerena zadaća pružanja javnih usluga u tom području.

Rok za prijave na natječaj:

  • prijedlozi programa za sufinanciranje informiranja i promocije poljoprivrednih proizvoda Europske unije se zaprimaju do 28. travnja 2021. do 17 sati po srednjoeuropskom vremenu (Bruxelles), a nakon evaluacije svih zaprimljenih prijedloga EK će tijekom jeseni objaviti listu programa koji su zadovoljili uvjete sufinanciranja. 

Vrijednost potpore: 

  • od 183 milijuna eura ukupnog proračuna za mjere, 173,4 milijuna eura predviđeno je za sufinanciranje programa promocije koji će biti odabrani sukladno objavljenim natječajima, 86 milijuna eura za programe promotivnih kampanja u skladu s ambicijama Europskog zelenog plana, a posebno strategijom „Od polja do stola“. To uključuje programe promocije ekoloških proizvoda s ukupno dodijeljenim proračunom od 49 milijuna eura i održive poljoprivrede s proračunom od 18 milijuna eura, dok je 19,1 milijuna eura dodijeljeno je za promociju voća i povrća u kontekstu uravnotežene prehrane. Također, više od 88 milijuna eura predviđena je za promociju u zemljama izvan Europske unije;
  • financijski doprinos Europske unije jednostavnim programima na unutarnjem tržištu iznosi 70 posto prihvatljivih rashoda, a u trećim zemljama 80 posto prihvatljivih rashoda. Preostale rashode snose isključivo organizacije predlagateljice programa.

Prihvatljive aktivnosti: 

  • programi bi trebali informirati potrošače o shemama kvalitete EU, promicati visoke standarde sigurnosti i kvalitete proizvodnje, kao i raznolikost i autentičnost europskih proizvoda, a ove se godine poseban fokus stavlja na promicanje proizvoda i načine poljoprivredne proizvodnje koji izravnije podržavaju ciljeve Europskog zelenog plana, poput ekoloških proizvoda, voća i povrća te održive poljoprivredne proizvodnje.

 

Poveznica na pozive

 

Izvor: Ministarstvo poljoprivrede

  •   AKTIVNA OBAVIJEST
  •   OBJAVLJENO: 28.01.2021, 09:47h
  •   TRAJANJE: 28.04.2021, 09:47h
  •   VIŠE INFORMACIJA

 

Copyright © 2012-2021   •   Razvojna agencija Šibensko-kninske županije   •   Sva prava pridržana   •   Dizajn i razvoj: MEDIAN kreativna rješenja